Precis när jag börjat, måste jag sluta...

..Nej usch vad dramatiskt det där lät! Men på ett ungefär är det precis så det ligger till.
Fredagen den 13:e (scaryyy) ska jag flyga till Grekland en vecka. Vilket betyder...drrrrrr
ingen bloggning.
Jag ska försöka göra lite tidinställda åt er, men det kanske jag inte hinner.
Det är ganska väldigt mycket  stressigt hemma just nu med packning osv.
Vad tycks om lite fina mobilbilder av Grekland när jag är tillbaka??
Kommenteraaa! Iallafall, vi ses hörni!
Sees! ♥
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn?
ska jag komma ihåg dig??

e-psot(bara jag som ser)

URLskriv din blogg, så kan jag kika in!

här kan du kommentera

Trackback

Fishstone.blogg.se

Hej! Jag Heter Donna Fishstone och är 20 år. Här på min blogg kan du följa mitt liv på starstable, där jag rollspelar mycket i mina inlägg. Välkommen!

RSS 2.0