Bloggen läggs ner.

Bloggen läggs ner.
Jag kommer inte radera bloggen, 
 Men jag är färdig med den, har inga ideér.
Jag har nästan slutat med Starstable också. Mitt riktiga liv tar helt enkelt för mycket tid.
Jag har älskat att blogga, och att statistiken avslöjar att någon faktiskt läser.
Men det skulle vara roligare om jag faktiskt kunde redigera lite bättre.
Jag är trött på att hela tiden ta bloggpaus, och sedan lova att det ska bli bättre. 
För, det blir det inte.
Kanske kommer bloggen till liv igen.
Kanske kommer jag skapa en irl blogg.
Kanske, kanske inte.
Jag har haft min blogg sedan den första mars 2013.
Det har varit sjukt roligt att blogga.
Men, allting har ett slut.
Och det är det nu.
2014-08-31
Slut.
 Tack för det här året.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn?
ska jag komma ihåg dig??

e-psot(bara jag som ser)

URLskriv din blogg, så kan jag kika in!

här kan du kommentera

Trackback

Fishstone.blogg.se

Hej! Jag Heter Donna Fishstone och är 20 år. Här på min blogg kan du följa mitt liv på starstable, där jag rollspelar mycket i mina inlägg. Välkommen!

RSS 2.0