På tisdag..

...börjar allt igen. Väckarklockor ställs, tider ska passar och läxor och plugg ska göras.
Irl, har jag mycket problem med matten. Det sticker i magen av att tänka på, att jag ligger sist i boken.
Som vanligt.
I år har vi verkligen fixat, och "beställt" en hemlärare som ska komma hem till mig och vi ska räkna ihop.
Den här terminen får jag betyg, och som ni säkert förstår så ligger matten som prio ett.
Men efter matten så kommer jag också behöva plugga andra läxor, och ha aktiviteter, som piano och simning.
Min skola är lite mer krävande än andra skolor. Min skola har olika inriktningar, som sång, musik och dans.
Så vi har även andra läxor som gitarr och piano läxor.
Bloggen kommer bli oaktiv, och jag kommer säga ett slags "schema" så ni vet när det kommer uppdateringar osv.
Ville bara att ni skulle veta!
någon bild bara
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn?
ska jag komma ihåg dig??

e-psot(bara jag som ser)

URLskriv din blogg, så kan jag kika in!

här kan du kommentera

Trackback

Fishstone.blogg.se

Hej! Jag Heter Donna Fishstone och är 20 år. Här på min blogg kan du följa mitt liv på starstable, där jag rollspelar mycket i mina inlägg. Välkommen!

RSS 2.0