Croptop-mode!

Ni vet croptop trjöjan?
Som är aaaaaaaas snyyyygg till bland annat  kjol och shorts?? 
För er som inte vet, här är den!
 
Bilderna blev lite suddiga hehe.. aja.
Det är ju då en helt vanlig magtröja, men som brukar sitta lite tajtare och är gjorda på ett annat sätt än en magtröja.
Och poängen är, att jag har fixat så att det ser ut som en croptop i starstable!
Croptop fungerar precis likadant till jeans, och nu har Donna det!
Egentligen är det bara badkläder, men till byxor....*.*
Jag ska visa,tröjan har nu blivit en av mina favorit outfits!
Till min lilla tinker så ser man väldigt tuff ut, för med tröjan på får man riktiga biceps..hahah
Med dem gröna godistightsen blir det väldigt grönt, men fint! 
 
Det här är bara några tips på olika outfits för karaktären.
För att hela outfiten ska bli perfekt, kanske man vill ha det där lite tuffa utrycket, och det är är hästen kommer in.
Helst ska man vara barbacka, men eftersom att karaktären inte sätter ner händerna eller håller i manen när man tar bor tränset, behåller vi det på.
 
tjaa, nu är man nästan klar! Man kan göra precis hur man vill, det här var bara vad jag tycker om!
Vad tyckte du om inlägget?
Kommentera och skriv!
Ses!♥
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn?
ska jag komma ihåg dig??

e-psot(bara jag som ser)

URLskriv din blogg, så kan jag kika in!

här kan du kommentera

Trackback

Fishstone.blogg.se

Hej! Jag Heter Donna Fishstone och är 20 år. Här på min blogg kan du följa mitt liv på starstable, där jag rollspelar mycket i mina inlägg. Välkommen!

RSS 2.0