Jag vet inte hur det blir!

Hej!
I´m Back!
Jag har haft en låååååång paus somni säkert vet efter mitt senaste inlägg. Men nu har jag börjat spela igen och blivit riktigt sugen på att redigera! Så jag fick rycket att göra ett rollspelat inlägg, och här är det:
Detta är alltså ett rollspelat inlägg!


Hej! Jag har stora nyheter.
Jag och William har ju varit tillsammans i strax 5 år, och vi älskar varandra förstås. Vi har tagit steget mot bröllop och har nu tagit steget ännu längre - vi köpte ett hus i valedale.
Steget är nu riktigt långt- 
Jag är gravid!!!

Det har gått nu sju månader sedan jag fick veta att barnet växer i mig. Och vi har ännu inte bestämt oss om vi ska veta om könet innan förlossning, men ännu verkar barnet friskt. 
Jag tänkte nu visa er runt i mitt hus och visa er William.
Välkommna in!
Det är ungefär den här stilen vi har i resten av huset:
 William ♥
Jag vet att han ser helt ofokuserad ut på bilden, men kameran tog foto innan han hann med haha!
Där ser ni magen! Hen växer fort! 
Åååhh, ska jag veta barnet eller intee?? Jag har så svårt och bestämma mig, och namnet måste ju vi ju börja tänka på! Kommentera namnförslag!
 
Det blev ju inte direkt en "rundtur" Men nu har ni fått en liten update! 
Kommentera gärna barnnamn och om vi ska kolla hos barnmorskan om vi ska se könet innan förlossning.
Kram! 

 
 Vad tyckte ni om dem här redigeringarna och gillade ni det rollspelade inlägget? Kommentera åsikter!
Kraam! 
 ps. Ny header och bakgrund kommer snart!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn?
ska jag komma ihåg dig??

e-psot(bara jag som ser)

URLskriv din blogg, så kan jag kika in!

här kan du kommentera

Trackback

Fishstone.blogg.se

Hej! Jag Heter Donna Fishstone och är 20 år. Här på min blogg kan du följa mitt liv på starstable, där jag rollspelar mycket i mina inlägg. Välkommen!

RSS 2.0