Dreambeauty´s info! :)

Här kommer Dreambeautys info!
Namn: Dreambeauty, kallas Betty.
Ålder: Hon är fyra år och ett halvt.
Kön: Sto
RasJorvikisk ponny
Inriktning: Planerna är ponnyhoppning, men eftersom hon inte blivit riden i alla stilar så vet jag inte riktigt.
Kortfattat om Betty: Hon är ett glatt sto med mycket iver, som ibland kan bli lite för mycket, så hon måste lära sig vänta till hennes tur, när man tex. ska till hagen. Även vänta på kommando. Hennes favoritgodis är knäckebröd. Sedan vet jag att hon älskar hon att göra kon-övningar. Jag tror att hon kommer bli en bra häst!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn?
ska jag komma ihåg dig??

e-psot(bara jag som ser)

URLskriv din blogg, så kan jag kika in!

här kan du kommentera

Trackback

Fishstone.blogg.se

Hej! Jag Heter Donna Fishstone och är 20 år. Här på min blogg kan du följa mitt liv på starstable, där jag rollspelar mycket i mina inlägg. Välkommen!

RSS 2.0