Berg&Meltzer i Amerika!

Jag har totalt kärat ner mig i "Berg&Meltzer i Amerika"
Så himla kul! Det är Carina Berg och Christine Melzter som gör en roadtrip genom Florida till...nu har jag glömt XD
Iallafall så gör dem en massa konstiga saker,på vägen. Jätteroligt att titta på, och det är många gånger som jag suttit och skrattat å högt och mycket att jag fövånat mig själv...hehe...
Jag rekommenderar verkligen den! Sjuuuukt roligt!
Klicka på bilden för att se!↑
Nu ska jag fortsätta titta!
Kram!♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn?
ska jag komma ihåg dig??

e-psot(bara jag som ser)

URLskriv din blogg, så kan jag kika in!

här kan du kommentera

Trackback

Fishstone.blogg.se

Hej! Jag Heter Donna Fishstone och är 20 år. Här på min blogg kan du följa mitt liv på starstable, där jag rollspelar mycket i mina inlägg. Välkommen!

RSS 2.0