Försöka igen ♥

Ja, jag har tagit en låååååååååång paus och är redo att kanske  börja med bloggen igen. 
Jag har börjat spela igen, och känner att jag vill skriva av mig ibland. 
Men jag menar inte att jag ska bli en rutinerad bloggerska, med fem inlägg om dagen och så. 
Det kan bli ett varannan dag, sju på en dag eller ett i veckan. 
Det får vi se. Massor har iallafall hänt, jag har nu två ponnyer, Den bruna och brunshäcken.
Har även köpt en svart vit tinker :))
Lite bilder från Abbies och min första ridtur med bjässarna ;)
 Det är bara dåliga bilder, men någonting är det.
 
 
 
Som jag sa bliev det asdåliga foton men jaja!
Godnatt <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn?
ska jag komma ihåg dig??

e-psot(bara jag som ser)

URLskriv din blogg, så kan jag kika in!

här kan du kommentera

Trackback

Fishstone.blogg.se

Hej! Jag Heter Donna Fishstone och är 20 år. Här på min blogg kan du följa mitt liv på starstable, där jag rollspelar mycket i mina inlägg. Välkommen!

RSS 2.0