Back on track!

Hejhej!Jag är tillbaaaka!
Det har varit otroligt skönt i Grekland. Jag bodde i kato stalos i hotel Seaside. Det var ett lägenhetshotell, så frukost åt vi hemma, även lunch ibland. Bakom huset, där vi även hade balkongen, var poolen.
Gick man vidare från poolen rakt fram så var man vid stranden. Det fanns en strandbar.
Det var riktigt mysigt, och lyckat. Lite shopping blev det också :b
Jag är jättenöjd med resan,
Tack Mammis ♥
Mobilbilder blir det om ni vill lite senare.
Ses!
Jag typ hihi!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn?
ska jag komma ihåg dig??

e-psot(bara jag som ser)

URLskriv din blogg, så kan jag kika in!

här kan du kommentera

Trackback

Fishstone.blogg.se

Hej! Jag Heter Donna Fishstone och är 20 år. Här på min blogg kan du följa mitt liv på starstable, där jag rollspelar mycket i mina inlägg. Välkommen!

RSS 2.0