Mitt år, 2013 Irl.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag åkte insane på grönalund...åker aldrig igen *-*
Har även gått på ridläger som har varit jätteroligt och jag vill gärna åka i sommar igen!
 
 
Hur har ditt 2013 varit?

Det har varit riktigt roligt och lärorikt år, med mycket bra och stora förändringar,
även många sämre händelser som jag varit med om som jag inte hoppas händer igen!
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
Vet inte exakt datum, men ungefär lördag den andra veckan i september.
 
Vad är din största framgång 2013?

Jag vet inte riktigt, men kanske att jag började blogga här.
Bästa köpet?

Min kanin, som jag tyvärr fick sälja sen, men han var ändå det bästa.
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mycket, min nya skola till exempel. Ridlägret också.
Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
Higher ground av Stevie wonder,  typ...
Vem har du umgåtts med mest? 
Typ alla jag känner, har inte varit  någon riktig speciell person.
Har du haft ett förhållande under 2013?

Jaa, fast det har inte riktigt varit "seriöst", hehe.
 Vart reste du under 2013?
Jag åkte till Italien med familjen, mysigt mysigt!
Är det något du saknat år 2013 och vill ha 2014?
 
Kanske lite mer pengar, och kunna lite mer olika vägar hem från mina kompisar.
 
Vad gjorde du på din födelsedag?

Nja, inte så mke, hehe..
 
 
Hur känner du dig inför 2014?

Jag känner mig redo!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn?
ska jag komma ihåg dig??

e-psot(bara jag som ser)

URLskriv din blogg, så kan jag kika in!

här kan du kommentera

Trackback

Fishstone.blogg.se

Hej! Jag Heter Donna Fishstone och är 20 år. Här på min blogg kan du följa mitt liv på starstable, där jag rollspelar mycket i mina inlägg. Välkommen!

RSS 2.0