Ponnygalopp med Malte!

Jag har alltid börjat med att gå ut med Star, men nu höll Star på att leka så fint och fridfullt så jag tog Malte först. 
Jag hämtade honom på fälten och sadlade där.
(jag vet,  redigerat helt failad!!)

Vi gav oss iväg mot FP ponnytävling. 
Outfiten är Black yellow som jag gjorde för ganska längesedansom ni hittar HÄÄÄR.
 
med vi gav oss iväg i sakta mak.
Han var ganska glad och sprallig.
äntligen var vi framme en bit.
 ***
äntligen framme!
och jag satte igång mitt lilla ponnylopp!
Värmt upp hade jag ju gjort på vägen.
så Let´s get started!
Vi sprang lite sakta i början men sedan fick vi massa fart!
Ja, sedan var han ganska så trött, så det var dags att ta transporten hem och sedan ut med Star pojken!
//
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn?
ska jag komma ihåg dig??

e-psot(bara jag som ser)

URLskriv din blogg, så kan jag kika in!

här kan du kommentera

Trackback

Fishstone.blogg.se

Hej! Jag Heter Donna Fishstone och är 20 år. Här på min blogg kan du följa mitt liv på starstable, där jag rollspelar mycket i mina inlägg. Välkommen!

RSS 2.0