Galopptur med Star!

Tog Star på en galopp tur efter att ha skött Malte.
En barbacka tur på ewervind i full galopp, ja, det är Stars grej.
Vi red dit i Trav och kort galopp
 
 
 
 
 
och äntligen var vi på Ewervind och vi satte genast fart i galopp, Star sköt iväg!
 
 
 
 
ett par glädje skutt stod också på listan! 

 

 

 

 

 och att tvärstanna såklart! Lilla star...:D

 

 sedan red jag och den genomsvettiga star hem mot Steves i en lugn trav som ofta växlande med skritt

 

 

 

 vi tog en genväg genom SGB och Star försökte nästan dricka ut fontänen, 

Dem där bilderna jag tog i galopp var bara en liiiten del av allt galopperande!

 

 

Star frustade nöjd när vi äntligen svänge in vid Steves gård!

 

 

 

 

Vi hörs! //

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn?
ska jag komma ihåg dig??

e-psot(bara jag som ser)

URLskriv din blogg, så kan jag kika in!

här kan du kommentera

Trackback

Fishstone.blogg.se

Hej! Jag Heter Donna Fishstone och är 20 år. Här på min blogg kan du följa mitt liv på starstable, där jag rollspelar mycket i mina inlägg. Välkommen!

RSS 2.0