Svea Greenlake

Hejsan allihop!
En kompis från skolan IRL följde med mig hem idag!
Och rider och älskar hästar IRL så jag visade SSO.
Jag visade henne hur man gjorde en egen karaktär och hon gjorde en.
Den heter Svea Greenlake!  Hon gjorde alla uppdrag och MLC
började. Vi hade inget annat att göra så vi ställde upp. 
Svea hade snabbare saker än vanligare för man fick ju 200 sc så,
aa. Meeeen, gissa hur många som ställde upp...
rätt svar är.....: 2 st! 
DET VAR BARA 2 ST SOM TÄVLADE MLC KL. 6 PÅ KVÄLLEN!!!:D
Svea och en tjej som heter Melissa. 
Och hon hade nääästan lika kläder som oss, endå vi kom ändå 1:a!
 
 
Kul va?
// 
 
 


Kommentarer
Nik

Wow! Det var inte dåligt :DD

Svar: :D
Donna

2013-10-03 @ 20:31:49
URL: http://Nikkisstarworld.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Ditt namn?
ska jag komma ihåg dig??

e-psot(bara jag som ser)

URLskriv din blogg, så kan jag kika in!

här kan du kommentera

Trackback

Fishstone.blogg.se

Hej! Jag Heter Donna Fishstone och är 20 år. Här på min blogg kan du följa mitt liv på starstable, där jag rollspelar mycket i mina inlägg. Välkommen!

RSS 2.0