SB med Malte!

Jag har aldirg varit i SB med Malte så det var dags nu tänkte jag!
Malte har aldrig gått över en sådan stor bro.
Väl framme vid bron fick Malte tvärstopp!
 Sedan satte han fart och bockade helt oförväntat!
Otroligt att jag satt kvar! Lilla lilla Malte!
Så jag provade att leda honom en bit.
(helt failad redigering!)
tillslut kunde vi trava lite lätt över.
Plötsligt såg Malte en liten spricka i bron som Malte blev jätterädd för!
 
med nöd och näppe lyckades vi ta oss över bron och kom till wolf hell in!
'
när han såg den stora skogen så räckte det med att viska galopp och vi dundrade iväg!
ända tills vi kom till skogstunneln!

 
Ja nu ska jag och Malte rida vidare!
ses!
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Viktoria Lowgren

HAHAHA!! Hoppas det inte blir så igen x)

Svar: Haha ja!!
Donna

2013-10-28 @ 17:56:50


Kommentera inlägget här:


Ditt namn?
ska jag komma ihåg dig??

e-psot(bara jag som ser)

URLskriv din blogg, så kan jag kika in!

här kan du kommentera

Trackback

Fishstone.blogg.se

Hej! Jag Heter Donna Fishstone och är 20 år. Här på min blogg kan du följa mitt liv på starstable, där jag rollspelar mycket i mina inlägg. Välkommen!

RSS 2.0