+ och -, skördebyggden

observera att detta är mina tankar och åsikter,
ni måste inte tycka som jag!

Minus om skördebyggen!
             1.   det finns inget ordentligt ridhus, paddockar finns ju men ett ridhus är ju alltid bra!
2........
3. kommer inte på nåt.....
4. okej vi hoppar till nästa!

Plus om skördebyggden!
1. Det så mycket nya kläder och utrustning
2. nya hästar och ponnyer
3. det är stort och nytt!
4. nya musiken är underbar!
5. hagar med fria hästar
6. nya människor
7.  ett helt nytt stall!
8. åkrar att springa igenon
9.  nya lopp och tävlingar
10. nytt, spännade och helt fantastiskt!
                     Ja det var mina åsikter!
Berätta vilka era är sen!
(arkiv bild)
vi hörs  senare!
 
 
                  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn?
ska jag komma ihåg dig??

e-psot(bara jag som ser)

URLskriv din blogg, så kan jag kika in!

här kan du kommentera

Trackback

Fishstone.blogg.se

Hej! Jag Heter Donna Fishstone och är 20 år. Här på min blogg kan du följa mitt liv på starstable, där jag rollspelar mycket i mina inlägg. Välkommen!

RSS 2.0