Månadens blogg!

Hej!
Jag har tänkt att börja med en ny grej, nämligen,
Månadens blogg!
Så om jag har tid, och om jag kommer ihåg,
så kommer varje månad att få en blogg!
Månadens blogg oktober går till.....
*trummvirvel*
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Anna Waterdawn!
varför just den? För att den hat blandade inlägg roliga inlägg, allvarliga inlägg, 
åsikter m.m
vad tycker du om designen? Jag tycker att den är jättefint gjord, 
headern är superfin!
vad tycker du om bloggen i helhet? Jag tycker att den är jättebra, 
och att alla ska börja följa den!
 
 Tryck, precis, exakt Häär!!!
Kram!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn?
ska jag komma ihåg dig??

e-psot(bara jag som ser)

URLskriv din blogg, så kan jag kika in!

här kan du kommentera

Trackback

Fishstone.blogg.se

Hej! Jag Heter Donna Fishstone och är 20 år. Här på min blogg kan du följa mitt liv på starstable, där jag rollspelar mycket i mina inlägg. Välkommen!

RSS 2.0