Jag vet, jag vet...

Ja,
Jag lovade bättre bloggning.
Typ varje dag,
Jag lovade massa bilder med sjördebyggden.
Jag vet, jag vet.
Men jag har inte glömt!
Jag kämpar med tiden!
Jag lovar!
Och denna gången måste jag hålla det oxå.
Annars....vet jag inte.

Ja,
Jag lovade att designen skulle komma.
Snart snart snart, 
sa jag.
Jag vet jag vet,
och jag har inte glömt,
tiden finns bara inte,
och jag kan inte använda något som inte 
finns.
Men jag försöker,
jag lovar!
Annars....vet jag inte alls.
Men ni får ha överseénde!
//
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn?
ska jag komma ihåg dig??

e-psot(bara jag som ser)

URLskriv din blogg, så kan jag kika in!

här kan du kommentera

Trackback

Fishstone.blogg.se

Hej! Jag Heter Donna Fishstone och är 20 år. Här på min blogg kan du följa mitt liv på starstable, där jag rollspelar mycket i mina inlägg. Välkommen!

RSS 2.0