vad jag tycker om spam.

I global finns det ju mycket spam och otrevligheter.
De finns de som behöver hjälp med uppdrag som de verkligen inte klarar av,
det förstår jag ju om de behöver hjälp.
Saken är den att när det inte fins någon som har tid att hjälpa dem, 
tex, gör sina uppdrag eller så, 
börjar de spamma,
inte bara typ
f
f
f
f
f
eller så, utan
att de börjar klaga på folk,
såhär: ingen vill vara med mig,
eller: ingen hjälper mig, alla hatar mig, osv.
Det förstår jag inte riktigt,
eller så kan de bli arga och så,
Jag förstår inte grjeen med spam,
vad är kul?
Att sitta och liksom 
m
m
m
m
är det så kul? ;)
Även olika klubb spamningar, 
som:
"Var med i .....en bra klubb med event varje dag!säg 333"
sedan efter typ en hav minut kommer det igen,
"Var med i .....en bra klubb med event varje dag! säg 333"
och  det var en tjej som sa så 4 ggr i minuten typ,
när jag sa till
 blev hon bara arg och fortsatte, 
sedan när ingen sa "333" då blev hon arg och upplöste klubben,
Nej men jag ville bara säga det här,
kram!
arkivbild från i somras
 

 
 


Kommentarer
vanessa diamond night

D u har en sån fin blogg <3

2013-11-30 @ 14:12:29
URL: http://vanessadiamondnight.bloggo.nu
vanessa diamond night

Du har en sån fin blogg <3

Svar: tack!du med! <3
Donna

2013-11-30 @ 14:14:26


Kommentera inlägget här:


Ditt namn?
ska jag komma ihåg dig??

e-psot(bara jag som ser)

URLskriv din blogg, så kan jag kika in!

här kan du kommentera

Trackback

Fishstone.blogg.se

Hej! Jag Heter Donna Fishstone och är 20 år. Här på min blogg kan du följa mitt liv på starstable, där jag rollspelar mycket i mina inlägg. Välkommen!

RSS 2.0