Starangel ♥

Starangel.
Du är den som får mig att gå upp på morgonen.
Du är den som får mig att skynda mig hem efter skolan.
Du skrapar alltid med hoven när jag kommer.
Du har alltid tröst att ge.
Du är den som lärt mig rida ordentligt.
Den som lärt mig inse, att det bästa djur som finns,
det är hästar.
Speciellt du.
När jag var liten stod du stilla, och traskade snällt framåt.
Sakta men säkert.
Du visste att jag inte var speciellt bra på att rida.
Hur mycket jag än krånglade med tyglar och stigläder
stod du ändå stilla  och gjorde det du skulle.
Du är den som fått mig att inte ge upp inom ridning.
Du la alltid mulen på min axel,
frustade mot min kind, 
som att säga
att allt kommer bli bra.
Om inte du fanns Star,
Skulle jag nog varit en elak gammal G.E.D tant.
Och tycka att hästar var
bajsande, illaluktande bestar.
Tack för allt du gjort för mig Star.
 
Jag älskar dig.♥
Detta är till dig Star!
 
(klicka på hjärtat nedanför)
 
Kram!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn?
ska jag komma ihåg dig??

e-psot(bara jag som ser)

URLskriv din blogg, så kan jag kika in!

här kan du kommentera

Trackback

Fishstone.blogg.se

Hej! Jag Heter Donna Fishstone och är 20 år. Här på min blogg kan du följa mitt liv på starstable, där jag rollspelar mycket i mina inlägg. Välkommen!

RSS 2.0