har gått ut och handlat julklappar!

Japp, jag e tidig, men 
då kan jag, dels, spara och köpa mer presenter,
och om jag ändrar mig hinner jag byta presenten!
smart va!?
Jag åkte förstås till jarlaheim och kollade.
först i "häst & gott"
sedan hästaffären
sedan "häst & gott" igen
sedan häst frisören.
Naturligtvis tittade jag förbi på klädesaffären.
Jag trånade såklart efter den sjukt snygga ridjackan!
 
hittade en ridkavaj också,
Varför är man inte rik?:/
Till Abbie fick jag iallafall råd med en ridjacka,
önskar ridjackan och kavajen som jag vill ha var på rea :///
till mamma skickar jag två stenar och ett kort!
men vi hörs!
Kraaam!
 
 
 
 


Kommentarer
sessie

sv: rebecka är 14 år. :)

Svar: oki! :)
Donna

2013-11-28 @ 13:39:47
URL: http://sessies.se


Kommentera inlägget här:


Ditt namn?
ska jag komma ihåg dig??

e-psot(bara jag som ser)

URLskriv din blogg, så kan jag kika in!

här kan du kommentera

Trackback

Fishstone.blogg.se

Hej! Jag Heter Donna Fishstone och är 20 år. Här på min blogg kan du följa mitt liv på starstable, där jag rollspelar mycket i mina inlägg. Välkommen!

RSS 2.0