Fars dag!

Detta är endast rollspel
Idag hände det jag aldrig trodde skulle hända!
Jag fick brev från min pappa.
Min pappa som stack med någon annan när jag var liten.
Mannen som inte tillhör mitt liv men ändå finns i mig.
När jag skulle hämta posten så bara låg brevet där, och väntade, 
på att jag skulle komma och hämta det.
Som en vanlig dag hämtade jag posten in i hemstallet.
 
 
 
Då såg jag det, brevet alltså.
Bland de andra breven låg ett brev med polänskt frimärke och en handstil jag kände igen
Så jag tog brevet i fickan och red horse man chip ner till stable bucks café
Sedan läste jag brevet.
......
Vem är kristina?
Vem är min lillebror albert?
Vilka är dem?
Känner jag dem?
NEJ
Jag hatar min pappa!
Han som jag inte träffat på nästan tio år
så skickar han en "hälsning" som om inget hänt.
Jag tänker då INTE på hnm 
längre.
Jag vet bara inte om jag ska skicka ngt tillbaka eller om jag ska låta det vara.
Kramar Donna
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn?
ska jag komma ihåg dig??

e-psot(bara jag som ser)

URLskriv din blogg, så kan jag kika in!

här kan du kommentera

Trackback

Fishstone.blogg.se

Hej! Jag Heter Donna Fishstone och är 20 år. Här på min blogg kan du följa mitt liv på starstable, där jag rollspelar mycket i mina inlägg. Välkommen!

RSS 2.0