VIKITGT!!!

Viktigt! Läs mirres inlägg om hennes brev till supporten på moonbell.blogg.se och sök på, låt inte SSO förstöras, mitt mail till supporten. Alla som har hemsidor, sprid detta! Vi alla mst kämpa emot. Detta har hänt: Folk har skickat till supporten om idéer att man ska kunna köpa varandras hästar. Att hur högre level hästen är, desto mer SC kostar den. Detta är inte bra! För, stallet.se ska snart stängas p.g.a en sak. de har gjort så man kan köpa varandras hästar och allt gick fel! så nu om några dagar ska stallet.se stängas för att folk har blivit arga och penga stölder har hänt. Detta förstörde hela hemsidan, låt inte sso förstöras oxå! Så, om alla skickar till support och skriver som mirre, kmr det nog inte hända! Lova mig nu, att alla kämpar emot! Snälla? //


Kommentarer
abbie waterburg

Vaa! Kan man köpa varandras hästar?!
Jag såg moonbel.blogg.se att on hade fått ett brev med typ 30000 sc men jag vet inte när! Kan man köpa varndras hästar!!!!!!!!!!!!11?????

Svar: nej abbie, OM man skulle kunna det, skulle det kunna leda till en avstänging för SSO, alltså att de stänger ner.:)
Donna

2013-05-24 @ 21:32:39


Kommentera inlägget här:


Ditt namn?
ska jag komma ihåg dig??

e-psot(bara jag som ser)

URLskriv din blogg, så kan jag kika in!

här kan du kommentera

Trackback

Fishstone.blogg.se

Hej! Jag Heter Donna Fishstone och är 20 år. Här på min blogg kan du följa mitt liv på starstable, där jag rollspelar mycket i mina inlägg. Välkommen!

RSS 2.0