knäppt........?

Ja, det har hänt en knäpp grej!
Igår kväll sov angel över hos Star, för att Abbie skulle ta hand om en annan häst och hade  inte tillräkligt med boxar, så jag tog hand om hnm,
 men, imorse, när jag vaknade, hade star och angel tagit min dator, och skapat en egen blogg!
Jag vet inte hur det gått till, men när jag tog tbx min dator var det en flik med deras blogg.
 
Alltså, kan alltså de svenska, de kan inte prata men de har fattat hur man skriver!
Knäppa hästar!
Jag fattar ingenting!

noll koll, som vissa säger.
Jaja, jag länkar till bloggen iaf: starrocket.blogg.se
Ses!
(ps.om det nt funkar med att länka, sök på starrocket.blogg.se)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn?
ska jag komma ihåg dig??

e-psot(bara jag som ser)

URLskriv din blogg, så kan jag kika in!

här kan du kommentera

Trackback