hihi...

Jag var så ivrig att prov rida Abbies nya häst Snowheart, att jag gick rakt upp när Abbie spände sadelgjorden.
Hihi, så är det att vara stra syster, man gör lite som man vill xD hihi!
Ja, bloggplatsen var ganska krånglig, så jag har bytt tbx! Självklart kommer jag göra inlägg på bloggplatsen oxå, men nt lika ofta.
Ja, eftersom det inte blev något skoj på första april, tar jag det nu på valborg. Någon här har kortat stiglädrena....
 
Ja, sedan fixade allt sig, så jag bjuder på en finis bild!
Abbie och jag är systrar i ur och skur, jag älskar dig Abbie, vad som än händer, om du ser detta vill jag att du ska veta, att jag älskar dig, av hela mitt hjärta Abbie. Du och jag mot världen!
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn?
ska jag komma ihåg dig??

e-psot(bara jag som ser)

URLskriv din blogg, så kan jag kika in!

här kan du kommentera

Trackback

Fishstone.blogg.se

Hej! Jag Heter Donna Fishstone och är 20 år. Här på min blogg kan du följa mitt liv på starstable, där jag rollspelar mycket i mina inlägg. Välkommen!

RSS 2.0