ny tävling och en avslutad!

hej hej! dags för det avslutande resultatet med nya fototävlingen!(vet att det var jätte kort tid sen jag la upp den men...) iaf, svaret är.....: Josh och hans skärp! och vinnaren är Abbie Waterburg!Grattis! Så, nu till nya tävlingen,nämligen en novell tävling! såhär fungerar det: 1. skriv din novell(den mst handla om sso) 2. skicka novellen till: [email protected] 3. vänta på svaret! man mst senast lämna in den på nästa vecka på tisdag(det e den 25:e idag!) Så, lycka till allihopa! hörs!!
//


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn?
ska jag komma ihåg dig??

e-psot(bara jag som ser)

URLskriv din blogg, så kan jag kika in!

här kan du kommentera

Trackback

Fishstone.blogg.se

Hej! Jag Heter Donna Fishstone och är 20 år. Här på min blogg kan du följa mitt liv på starstable, där jag rollspelar mycket i mina inlägg. Välkommen!

RSS 2.0