hey!

Here I am(again xD) Fortfarande inte köpt en ny häst.........D= Ligger efter med VGT uppdragen, och pluggar bara hela dagarna och är dööööööödstrött på morgonen för att jag pluggar långt in på natten, till typ ett.......Abbie(min kära, älskade, kärleksfulla, förstående, söta, snygga, coola,m.m)syster förstod att ngt var fel och tog ut mig på en shoppingtur, för att jag skulle hjälpa henne att välja lite kläder till sommaren. Vi möttes vid Steves,
sedan gick vi tsm in till SGB,
vi lämnade hästarna åt rådsman som gärna passade dem ett tag.
sedan gick vi till ett omklädningsrum och abbie provade en hatt, en kjol och en tröja, fast när dem väl var på tyckte hon inte dem var särskilt fina.inte jag heller;)^^
sedan gick vi mot ML och provade kläder från klädshoppen.
sedan VD,(väldigt speciellt omklädningsrum.....)
det blev inget köpt idag men jag blev lite gladare, tack syrran! Hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn?
ska jag komma ihåg dig??

e-psot(bara jag som ser)

URLskriv din blogg, så kan jag kika in!

här kan du kommentera

Trackback

Fishstone.blogg.se

Hej! Jag Heter Donna Fishstone och är 20 år. Här på min blogg kan du följa mitt liv på starstable, där jag rollspelar mycket i mina inlägg. Välkommen!

RSS 2.0