Hejsan!

hej hej! Gick till "pandoria klippan" idag med star! det var väldigt trevligt faktiskt! vi började en kort gallop uppåt,
sen, travade vi en bit,
sen skrittade vi till "öppningen"
väl där mötte jag faktiskt Abbie vid öppningen!
och vi band fast hästarna vid ett träd och gick tsm in:)
vi båda får en väldigt speciell känsla när vi går in där, inte att det är läskigt utan mer.....fräscht? Asså, Kall vind, ja, fräscht.hehe..... vi gick in och tittade runt,
sedan gick vi mot själva "öppningen"
vi märkte ganska snabbt att allt var borta, sedan ville nt hästarna vänta längre, så hej då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn?
ska jag komma ihåg dig??

e-psot(bara jag som ser)

URLskriv din blogg, så kan jag kika in!

här kan du kommentera

Trackback

Fishstone.blogg.se

Hej! Jag Heter Donna Fishstone och är 20 år. Här på min blogg kan du följa mitt liv på starstable, där jag rollspelar mycket i mina inlägg. Välkommen!

RSS 2.0