hatar dem varandra!?

Hej! Idag tränade jag horsemanship i mitt HS, och det gick sådär. Jag och Star gick runt lite grann. I början brydde han sig inte om Midnight,
sen, när vi gick förbi henne en andra gång, grymtade han lite åt hennes håll,
tredje gången, fick han spader och stegrade åt hennes håll! Jag försökte stoppa honom, lugna hnm, medan jag höll mig fast i manen.
Såklart blev ju Midnight oxå rädd och stegrade hon med!
och när jag tillslut lugnat dem, såg jag att fejkmedaljen som man får av Carina var borta! Jag hade suttit på den på Midnight för att hon skulle vänja sig vid att ha en medalj där, och eftersom den var ju bara fejk, och det visste ju Star, tänkte jag att Star nt skulle bry sig, sedan såg jag medaljen, bruten på golvet!
men en gick att räddas, Conrad fixade den med lite smedtrix, och den var lagad igen!
... hörs! //Donna, Midnight, Star!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn?
ska jag komma ihåg dig??

e-psot(bara jag som ser)

URLskriv din blogg, så kan jag kika in!

här kan du kommentera

Trackback

Fishstone.blogg.se

Hej! Jag Heter Donna Fishstone och är 20 år. Här på min blogg kan du följa mitt liv på starstable, där jag rollspelar mycket i mina inlägg. Välkommen!

RSS 2.0