tjenixen!

hej! Jag har sett att många bloggare som jag läser har gjort en lista på fem saker om dem IRL, så jag hoppar på trendtåget och gör en jag oxå!(ps, bloggen har blivit knas och jag ska fråga syrran om hjälp att fixa den, ska även byta header då MD inte bor hos mig längre...+ att det kke inte går att göra en bra lista p.g.a blogg.se)
1. jag kan inte rida IRL men jag ska på ridläger nästa vecka för att prova på ridning.
2. jag känner Abbie Waterburg riiiiiiiiiiiiktigt bra irl
3. min syster är otroligt allergisk mot hästar, men det har gått över sjuuukt mkt med hjälp av sprutor irl
4. jag har spelat SSO i tyyyp ett halvår IRL
5. jag kommer halvt från brasilien irl. ja det var allt, hörs! //


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn?
ska jag komma ihåg dig??

e-psot(bara jag som ser)

URLskriv din blogg, så kan jag kika in!

här kan du kommentera

Trackback

Fishstone.blogg.se

Hej! Jag Heter Donna Fishstone och är 20 år. Här på min blogg kan du följa mitt liv på starstable, där jag rollspelar mycket i mina inlägg. Välkommen!

RSS 2.0