Nyår!

Nu är det ju snart ett nytt år!
Det, hade jag tänkt fira både på sso och irl!
Jag har städat jätte mycket och känner mig redo för 2014!
Några löften jag har irl:
1. ha bättre städat i mitt rum, för det ser altid hemskt ut
2. inte bråka så mkt med min syster mer.
mer kommer jag inte på just nu,
Några till bloggen/sso:
1. börja blogga mer regelbundet och få upp läsarna mer,
2. Rida både Star och Malte lika mycket.
3. försöka få mer tid till klubb eventen,
Det var nog allt tror jag!
Nu måste jag köpa en ny klänning till nyårs afton!
Kram!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn?
ska jag komma ihåg dig??

e-psot(bara jag som ser)

URLskriv din blogg, så kan jag kika in!

här kan du kommentera

Trackback

Fishstone.blogg.se

Hej! Jag Heter Donna Fishstone och är 20 år. Här på min blogg kan du följa mitt liv på starstable, där jag rollspelar mycket i mina inlägg. Välkommen!

RSS 2.0