Lucia!

Glad lucia på er!
Idag är det fredagen den 13, men min otursdag var typ igår, owo!
hahaha! Idag har jag varit hos min kompis(woop woop)
Vi har gjort massor av saker bla. att vi tittade på typ halva sunes jul,(skulle hem sen)
och typ åt chips och så! 
Hoppas ni hade det bra, och inte fick några större olyckor, den hemska fredagen den trettonde...

Är iaf skittrött nu,hittade dne här roliga bilden, sååå, mig irl nu!
 
Nej nu mst jag sova om jag ska upp imorgon igen!

Godnatt ♥♥
 
 
 
 
 


Kommentarer
Klara Eastmountain

Sökte du på nått för att få den där bilden med katten? Om du gjorde det vad sökte du på?

Svar: Ja, men jag kommer inte ihåg :(
Donna

2014-02-28 @ 19:57:19


Kommentera inlägget här:


Ditt namn?
ska jag komma ihåg dig??

e-psot(bara jag som ser)

URLskriv din blogg, så kan jag kika in!

här kan du kommentera

Trackback

Fishstone.blogg.se

Hej! Jag Heter Donna Fishstone och är 20 år. Här på min blogg kan du följa mitt liv på starstable, där jag rollspelar mycket i mina inlägg. Välkommen!

RSS 2.0