morgonträning med star!

Hej! Innan vi börjar inlägget vill jag bara förmedla att hoppcentret är fortfarande under ombyggnad, men jag säger till när det är färdigt med alla målade hinder och så. Iaf, ja hade lite morgon gympa i ridhuset med Star. Först var vi i del A och värmde upp. Skritt trav och kort galopp. Skritt
trav
kort galopp
sedan gick vi in i B
vi hoppade mest de låga i början, men sen drog han mig till de höga så, okej! låga:(han hoppade otroligt högt, iaf första)
höga:
såå, ja, vi hörs! //


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn?
ska jag komma ihåg dig??

e-psot(bara jag som ser)

URLskriv din blogg, så kan jag kika in!

här kan du kommentera

Trackback

Fishstone.blogg.se

Hej! Jag Heter Donna Fishstone och är 20 år. Här på min blogg kan du följa mitt liv på starstable, där jag rollspelar mycket i mina inlägg. Välkommen!

RSS 2.0