idag blir hoppcentret verklighet!

Idag 2013-08-07 blir hoppcentret verklighet! Efter att ha fått kommentarer så bestämde jag mig att åka runt och fråga folk. Jag började i moorland.Jag tänkte fråga om jag fick använda BC ridpaddock
nja, jag får fortsätta leta! Efter det gick jag till vingården. Jag tänkte fråga om jag fick hyra ridhuset.
Godfrey blev sur,( bah för att han inte kunde komma på något bättre)
Men på vägen hem kom jag på att jag inte frågat Marley! Och lyckligtvis!
:)
sååå, välkommna till
sååå, nu har jag fullt upp med hyror och sånt, men det kmr gå bra! hörs!//


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn?
ska jag komma ihåg dig??

e-psot(bara jag som ser)

URLskriv din blogg, så kan jag kika in!

här kan du kommentera

Trackback

Fishstone.blogg.se

Hej! Jag Heter Donna Fishstone och är 20 år. Här på min blogg kan du följa mitt liv på starstable, där jag rollspelar mycket i mina inlägg. Välkommen!

RSS 2.0