Airshadow!

Hej! Igår den 21:a augusti 2013 skaffade jag min andra häst. I början åkte jag och tittade på dem nya ponnyerna som lastats från utlandet . Det var fyra stycken färger att välja mellan. När annonsen först kom ut så fanns det en bild på dem. Först föll jag för den vita och isabellfärgade. Men sedan såg jag att i utkanten stod en liten brun ponny.
 
När dem sedan kom till Jorvik var alla uppspelta, de flesta öpte bara för att prova, eller för utseéndet. Jag hade själv gjort så med frieserna kom, jag tänkte inte efter, utan köpte bara. Så denna gång ville jag vara lite smart. Jag åkte dit och tittade, isabell, svart och vit var verkligen vackra. Men min syster sa att det inte var jag. Och hon hade rätt. Jag skulle inte kunna tänka mig själv på en svart eller vit. Men en brun liten ponny tittade på mig med sina busiga ögon och ruffsiga man. Jag föll direkt,men inte på samma sätt som med dem andra, utan mer..äkta. För att inte göra samma misstag som med MD, tog jag dit Star. Och dem gillade varandra nästan direkt. . Abbie hade samtidigt hittat min ponnys lillasyster, som var vit. Så vi beslöt att köpa samtidigt. Och denna gång hade jag tänkt ordentligt. Så nu bor Airshadow i mitt stall tillsammans med Star!
 
//
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn?
ska jag komma ihåg dig??

e-psot(bara jag som ser)

URLskriv din blogg, så kan jag kika in!

här kan du kommentera

Trackback

Fishstone.blogg.se

Hej! Jag Heter Donna Fishstone och är 20 år. Här på min blogg kan du följa mitt liv på starstable, där jag rollspelar mycket i mina inlägg. Välkommen!

RSS 2.0