Systertid! Love ya!<3

Idag har jag haft systertid med Abbie. Vi sprang runt i Gåd med brorsorna och badade och hade jättekul.
Här kommer bilder:
 
Här kör vi lite stafett,
 
brorsorna leker,
 
här är vi alla fyra!
 
 
 Efter en stund frös vi 
Lite, så vi gick upp ur vattnet och bestämmde oss för att trava till Gyllenbladskogen.
På vägen dit bestämde vi oss för att leka kurragömma och gömde oss bakom några buskar och bytte om till ett par mer kamouflage kläder.
Några bilder på det oxå:
 
 
 
 så vi travade in i Skogen för att förereda våran lek.
 
 
vi gick en bit in,
 
 men när vi skulle över stocken tvärstannade Angelrocket!
 
 jag började leta,vart är hon?
där är hon!
 
sedan ringde vi till steve så att han hämtade oss,
 
för att sedan förbereda oss för Mlc!
Jag har haft en jätterolig dag och hoppas ni oxå haft det hej då!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn?
ska jag komma ihåg dig??

e-psot(bara jag som ser)

URLskriv din blogg, så kan jag kika in!

här kan du kommentera

Trackback

Fishstone.blogg.se

Hej! Jag Heter Donna Fishstone och är 20 år. Här på min blogg kan du följa mitt liv på starstable, där jag rollspelar mycket i mina inlägg. Välkommen!

RSS 2.0