Ondags uppdateringen:

hästar!2013-04-17

Hejsan allihopa!
Nya hästar och ett nytt deluxe-set kommer i dennas veckas uppdatering!

Hästar:
- Tre nya hästar har kommit till stallet Gyllenbladet! Dessa nya hästar är vackra Moraber!

Nytt deluxe-set:
- Ännu ett exklusivt deluxe-set har kommit till ön! Denna gången är det Moorlands superfina outfit och den hittas självklart i just Moorland!

Collector's clothes!
Moorlands exklusiva outfit!

T-shirt tävling:
- Vinnarnas t-shirts från t-shirt tävlingen är nu tillgängliga i Fort Pinta!

T-shirts gjorda av några av våra härliga spelare!
T-shirts gjorda av några av våra härliga spelare!

Bugfixar:
- En bugg som orsakade felaktiga uthållighetsvärden för hästar i level 14 och 15 har nu åtgärdats.

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget 
 
Ja, det var en bra uppdatering, jag kommer nog köpa den där tröjan med blommor och den med regnbåge.
Uppdateringen var bra men inget man kommer ha riktigt "nytta" av förutom fler hästar och deluxe setet.
uppdateringen får *** stjärnor av 5 möjliga.
Ha det bra nu!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn?
ska jag komma ihåg dig??

e-psot(bara jag som ser)

URLskriv din blogg, så kan jag kika in!

här kan du kommentera

Trackback

Fishstone.blogg.se

Hej! Jag Heter Donna Fishstone och är 20 år. Här på min blogg kan du följa mitt liv på starstable, där jag rollspelar mycket i mina inlägg. Välkommen!

RSS 2.0