min första serie på min blogg:

 
Jag vaknade upp en dag och tittade ut från mitt fönster. Det var soligt. Jag kände att det skulle bli en bra dag. Det var ju lördag lixom. Men ändå kände jag något slags pirr i magen, att det här kommer bli en annorlunda dag.
 
 
 
 
Jag gick bort till min häst Starangel  han gnäggade som vanligt vänligt åt mig.
jag tände upp i hans spilta och gav mat och vatten
 
sedan gick jag och satte på mig kläder och åt frukost med klubb försäljeskan i sgb
sedan sadlade jag star och gav mig ut mot vg paddocken
 
'
men, redan påväg mot paddocken kände jag att Star verkligen var på hugget idag
jag började med en lätt trav fattning som en uppvärmning
 
sedan när jag tränat en stund började jag köra gallopp och då helt plötsligt bestämde sig star för att göra ett jätte bocksprång!
då när han äntligen slutade började han stegra!
 
 
 Sedan började han gallopera igen men då tvärstannade han istället!
 
 så jag provade longering
 men det gick sådär, Star drog så mycket att jag tappade taget och ramlade
 
 
 
så jag gav mig tillslut. Jag var trött i benen och i armarna och jag kände att Star också blivit av med mycket styrka idag.
 
 
 
Vilken dag!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn?
ska jag komma ihåg dig??

e-psot(bara jag som ser)

URLskriv din blogg, så kan jag kika in!

här kan du kommentera

Trackback

Fishstone.blogg.se

Hej! Jag Heter Donna Fishstone och är 20 år. Här på min blogg kan du följa mitt liv på starstable, där jag rollspelar mycket i mina inlägg. Välkommen!

RSS 2.0