God eftermiddag!

God eftermiddag allihopa!
Idag kommer inlägget handla om djur på SSO.
Ja, vi har ju Rådsmans hund.
Han bad mig och Abbie hjälpa mig att komma på ett bra namn och vi döpte honom efter Abbies häst Angelrocket. Vi döpte honom därför till Rocket!
Fakta:
 
 
                     Namn: Rocket                        
                     Ålder: 3
                     favorit mat: korv
                     Bästis: Techno, Leo               
 
 
 
 
Sen har ju Rådsman en katt som vi ska få lite fakta om nu:
                                       Namn: Tiggy  
 
                                       Ålder: 4 mån
                                       Favorit mat: räkor
                                       Bästis: Mary
                                                                         
 
 
Sedan har vi ju Lance, som oxå har en katt, som vi ska få höra lite om  nu:
                                        Namn: Mary
                                        Ålder: 2 mån
                                        Favorit mat: räkor
                                        Bästis: Tiggy
                                          
 
sedan har vi ridhusets hjälte, Techno!
                                         Namn: Techno
                                         Ålder: 3
                                          favorit mat: köttbullar
                                          Bästis: Leo, Rocket
  
och nu, till min egen hund, Leo!
                                        Namn: Leo
                                        Ålder: 3
                                        Favorit mat: 
                                         Bästis: Techno, Rocket
                                                         
 
 
Nu till kaniner, mina två sötisar, Sniff och Snuff!
 
                                                    Namn: Sniff, Snuff
                                                     Åldrar: 1,1
                                                      favorit maträtter: Grönsaks sallad
                                                        Bästis: sniff, snuff
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                Vi hörs allihopa!
 
 
 
 
                      


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn?
ska jag komma ihåg dig??

e-psot(bara jag som ser)

URLskriv din blogg, så kan jag kika in!

här kan du kommentera

Trackback

Fishstone.blogg.se

Hej! Jag Heter Donna Fishstone och är 20 år. Här på min blogg kan du följa mitt liv på starstable, där jag rollspelar mycket i mina inlägg. Välkommen!

RSS 2.0