Äntligen!(spoiler varning)

 
Halloj alla läsare!
Ja, nu har jag en liten lista som heter äntligen som kommer här:
1. Äntligen är jag level 14!
2. Äntligen har jag uppdrag!
3. äntligen får jag igång bloggen!
4. och äntligen har jag gjort dagens skötsel!
 
okej, det sista var kanske liiite kontsigt men sådan är jag!
Ja, som sagt, idag gjorde jag James mardrömmar och det var ganska kul. Jag bjuder på en bild sen om uppdraget) i slutet av inlägget. Jag kommer ihåg när jag var nybörjare och sa:
- kolla, hon är level 14! Eller:
- kolla, hästen är level 15! Jag såg upp till dem som var högre level än jag själv. Och första gången jag kom in i silverglade, vilken syn! Jag tittade omkring på allt och alla och tycke allt var spännande. Men nu är jag är, level 14, har en häst som är level 15 och tycker inte alls det är något speciellt, som alla andra levlar ungefär. Men första gången i sgb, var coolt, men första gången i GÅD var helt annorlunda! Jag hade längtat att komma in där så länge och sen helt plötsligt stod jag där mitt i gången. Ja, en liten tillbaka blick i mitt liv, hihi:) Vi ses snart!
(för alla er som inte gjort dethär uppdraget, borde kanske inte kolla)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn?
ska jag komma ihåg dig??

e-psot(bara jag som ser)

URLskriv din blogg, så kan jag kika in!

här kan du kommentera

Trackback

Fishstone.blogg.se

Hej! Jag Heter Donna Fishstone och är 20 år. Här på min blogg kan du följa mitt liv på starstable, där jag rollspelar mycket i mina inlägg. Välkommen!

RSS 2.0